FRÅGA&SVAR

Klara:
Hej snygging! Du som är så grym på träning osv, kan inte du lägga upp en inlägg med lite olika rumpövningar? Och visa hur man gör? :) kram
 
Svar: Du kan va en snygging!! Haha, det där kändes mer som ett påstående men tack. Jag har lagt upp lite träningsstips då jag kört raka marklyft, knäböj, liggande lårcurl. Det kan du hitta HÄR dock var det lite mer fokuserat på just benen men det är faktiskt bevisat att knäböj är den bästa övningen för kroppen! Och helt klart den bästa övningen för rumpa. Självklart får du snygg kropp av att springa osv. Men styrketräning skapar mer hårda och ytliga muskler. Och vill du ha riktigt snygg röv så rekomenderar jag absolut tyngder! gymmet! styrketräning! Inte bara för att jag älskar det mest utan för att det faktiskt blir och har blivt mer vanligt med det. Tjejer är inte lika livrädda för att lyfta vikter längre. Många tror ju att det kommer sluta upp som bodybuilders vilket är nästintill omöjligt om du inte har grundegenskaperna. Det tar flera år att bygga upp en snygg kropp (om du har bra och starka mål). Nu har jag inga bra bilder där jag kan visa exempel på övingar du kan göra utanför gymmet men jag lovar att jag ska försöka inom dessa 14 dagar (kommer vara lite frånvarande ett tag) att jag ska försöka fota och förklara. Men du kan börja med att bära vikter i vardera hand och göra djupa utfall. Superbra övning! Samt knäböj utan vikter, "kissande hunden", samma grej som föregående fast benet rakt upp i luften, ligga ner och trycka upp rumpan i luften och spänna åt. Rent utav omöjligt att förklara utan bilder men.... Det finns väldigt mycket!! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0