Wake me up when september ends

Något helt otroligt hände idag. Jag införde vil- och ätardag. Men jag har fuskat!
När jag väl säger till mig att äta preciiiis vad jag vill och bara slappa är då det absolut inte funkar.
Så jävla vrång! Har gått/joggat 2 långa promenader och slängt i mig lite protein. Ätit lite godis men
är så mättad på det nu att jag bara vill spy (skämt å sido eftersom det är precis det jag gjort) haha.
Nu väntar jag på två kompisvänner och lite senare ska jag träffa Matte jag fan inte sett på hela
sommaren! Nu inser jag hur fort alla dessa månader gått, känns som igår han åkte.
Upp och jobba imorgon vilket är härligt. Gillar rutiner även om jag avskyr att gå upp på morgonen.
Imorn kommer jag säkert äta upp chokladen det första jag gör när jag vaknar bara för jag
ska låta bli. Intressant....... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0