Vilodag

Vilodag idag! Som resulterade i Maxmat, glass och shopping med härligt sällskap.. Nu är vi påväg hem och jag ska slänga in tandblekningen i käften. Igår beställde jag äntligen träningsbag och shaker från gymgrossisten. Nu är det bara proteinpulver, underkläder, lite roliga tröjor och x-lash jag ska inhandla så är jag mätt på ett tag framöver. Får panik när jag vill ha något och inte får de.. Har förresten bokat bra tid på körsskolan nu (eller mamma har bokat :P) och har bestämt mig för att åka dit (intensivkurs) v.49 som jag fyller år, dock hem på onsdag kväll då jag fyller på torsdagen och sen tillbaka v.50! Fan vad jag längtar!!!!!!!!! Och mest längtar jag till maj nästa år då jag hoppas bilen är klar! Lycka!

Boxningen igår gick super! Så roligt. Vill åka dit oftare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0