Träningsblogg

 
Hej alla söta!
 
Jag kommer numera blogga betydligt mer om träningen (anledningen till att jag klarlägger detta nu är för
att slippa negativa människor som säkert kommer störa sig på det sedan) bara för att jag tycker det är
det roligaste just nu! Bilder på gym, promenader, springturer, kost, boxning osv kommer alltså dyka upp.
Idag har jag iallafall varit ute och sprungit i lite över 1 timme. Börjar känna att värken smyger på mer
och mer och det skrämmer mig lite att vintern snart är här. Nu sitter jag iallafall här och väntar på att
klockan ska bli 17.30 eftersom jag och Joanna ska köra ett mördarbenpass då. Kvällen kommer jag
spendera med en underbar vän för att göra middag. Ska försöka slänga i tandblekningen ikväll om 
jag orkar och hinner. Är så otroligt trött så måste lägga mig tidigt ikväll efter pluggandet av teori.
 
Idag sprang jag uppe på Tavlan här i Ed som det kallas. Sprang lite olika turer då jag inte riktigt lärt
mig alla gångar ännu. Det gick riktigt tungt i början men var så otroligt skönt efter en stund även om
kondition absolut inte är min bästa sida. Men eftersom jag gymmar ca 6-7 dagar i veckan så behöver
jag röra lite på mig också. Blir så otroligt stel annars. Jag avslutade iallafall springturen med att
stanna till vid Sågtjärn där jag lyssnade på musik, släppte ut känslor och vilade vid vattnet.
Blir så otroligt känslosam efter ett jobbigt träningspass. Tårarna bara forsar och alla känslor som
man annars försöker dämpa bara stannar upp och allt blir jobbigt. Ska bli skönt med sällskap
av Joanna snart. Och förhoppningsvis är jag världens gladaste tjej i slutet av veckan.
 
 
Frukost: Fil, pumpafrön, linfrön, hallon, krossad digestive, russin
Och äntligen har jag köpt proteinpulver! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0