Torsdag

Hej!
 
Finns inte ord för hur trött jag är. Ska faktiskt lägga mig i soffan en liten stund (händer typ aldrig)
för att ta igen mig lite. Jag har iallfall städat undan lite sommarkläder och håller just nu på att ladda
upp ett klipp på FB från mitt framträdande igår. Jag mådde så bra igår på scenen och jag tror det 
syntes också. Kunde verkligen andas in känslan och efter ett framträdande har jag överbliven energi
i flera dagar efteråt! Klippet kommer även komma upp här under dagen om jag orkar ladda up på Utube.
 
Kom hem sent inatt, somna efter 3 och gick upp 8. Så ja, jag behöver sova lite till som sagt.
Var hos min underbara kontakt imorse. Hon bjöd på te och aftereight. Tycker faktiskt det är lite 
mysigt med hösten. Även om jag får sova ensam om nätterna hehe. Idag ska jag inte göra mycket
mer än att träna. Sola ska jag också hinna göra hade jag tänkt. Blir en otroligt lugn helg men det
behövs nu före allt drar igång! Detta kan nog bli den bästa hösten/vintern på länge trots omständigheter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0