Shine bright like a diamond

Hej!
Nu sitter jag här helt superslut i både kropp och huvud. Har grejat en hel del med bubblan denna
helgen och det gör mig sååå glad. Ska till Uddevalla ikväll och sova hos Juuuanna <3 Men först ska
jag nu tvinga mig själv bokstavligt talat att ge mig ut på en springtur. Otroligt omotiverad men behöver
röra på mig. Och dessutom rensa huvudet. Har så mycket i huvudet just nu som cirkulerar.
Tankar om framtiden, projekt, planeringar, frihet. Känslor som spökar och ett humör som går upp o ner.
Ska iallfall göra nya naglar imorgon och det gör mig lite glad. Nu gäller det att hålla humöret uppe.
Om exakt 5 dagar kommer jag må förträffligt bra. :)
 
http://www.youtube.com/watch?v=kOGBIbqXwYE
Nya låten med Rihanna är ju iallafall helt underbar! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0