Ont i underarmarna

Jag var fruktansvärt omotiverad igår på gymmet men det var bara till att tvinga sig själv. Körde triceps bröst och lite underarmar. Underarmar är en muskelgrupp jag kör väldigt sällan men igår fick jag upp sån pump i dom att det var läskigt haha. Stenhårda och jag hade så förbannat jävla ont, men efter en stund gav de sig ju.

Vet inte hur de blir med boxningen idag? Ska ju åka till Malmö på lördag istället så tror jag försöker åka till Åmål på fredag kväll istället. Idag är det ben som står på tur. Hoppas bara min bror eller någon är där borta så jag kan få hjälp med knäböj. Ska jobba några timmar till innan jag åker hem. Ikväll blir det vampire diaries för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0