Jag ska bli lycklig igen

YES!
Detta är ju min blogg och jag ska göra frigöra känslor, bra som dåliga eller hur?
Och hur jag mår just nu skulle bara ge negativ påverkan på andra att skriva om. Jag är ensam för
första gången på över 4 år för att jag valt det. För att jag inte vill slösa mitt liv på något som inte är
100 %. Jag vill ge och ändå få lika mycket tillbaka. Jag vill se detta som en tid för mig själv där jag
rent ut sagt rensar mitt liv. Delar upp positiv och negativ energi. Vissa människor måste jag helt 
enkelt lämna ett tag, eftersom de dåliga överväger, och andra måste jag få mer av då det ger
mig positiv energi. Håller just nu på med ett projekt som kommer landa mellan oktober-november.
Något jag alltid velat göra men aldrig orkat, känner inte direkt att jag orkar nu heller men jag får
mycket hjälp. Var på möte idag och det låter mycket lovande. Och förhoppningsvis gör jag något
snart som jag behöver. Jag har planer på att bara sticka. Ska prata mer med några till veckan,
det hade varit så häftigt. Även om jag har mycket svårt för att ta mig ur sängen på morgonen
så vill jag någonstans långt inom mig bara dra. Lämna allt och alla hur hemskt det än nu låter.
 
Mycket har bevisats det senaste och jag förstår verkligen nu att man inte kan lita på alla.
Inte ens hälften, inte ens de man trodde bäst om. Nya saker kommer upp och jag kan inte sluta 
vara ledsen. Jag antar bara att det är nu man måste vara stark och ta tiden till att bygga upp
sig själv hur svårt det än kommer bli. Nu är det min tur att bli lycklig!!
 


Fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0