Helgen i helhet

Helgen
 
I fredags jobbade jag fram till 2 då Joanna kom till Ed. Vi drog hem och slappade en stund och när vi
skulle ner på Ed igen hände världens sjukaste grej. (HAHAHA) Joanna krockar när hon ska svänga
runt min familjs saab utanför mitt hus och krockar med grannens postlåda. 
Joanna säger "Jag tror inte det blev något större"
Jag "Nä, men jag kollar ändå!"
 
Kommer ut ur bilen och hela jävla stödfångarn har ramlat av. Hahahaha. Jag fick verkligen ett
skrattanfall och Joanna förstod ingenting. Hennes skräckslagna blick när hon steg ur bilen och såg
det var klockrent. Lacken gick sönder men som tur är är det bara vår skruttigaste bil haha.
Vi fick lite hjälp och sedan fortsatte vi kvällen. Jolle kom hit från Uddevalla vilket gjorde mig glad
då jag inte träffat honom på för lång tid. När det blev sent åkte han hem.
 
På Lördag hängde jag med en vän, var vid vattnet och tog det mest bara lugnt. 
Senare på dagen kom Joanna hit och vid 9 drog vi till gymmet och körde ben.
Efter gympasset hängde vi med Kim och Joscha :) Idag åt vi pizza till frukost vilket var perfekt!
Men efter de blev jag rastlös och då drog jag ut och sprang!
 
Nu sitter jag här igen efter att ha sett Ellie en stund, kollandes på Vampire Diaries såklart.
Snart är 3dje säsongen slut (inte så konstigt med tanke på vad jag matar)
Äter schnitzel och potatistärningar med gräddsås. Fin Söndagsmiddag :)
Imorn ska jag jobba och på 2 möten. Därefter fixa lite med en låt. Någon gång i veckan
drar jag till ua för att träffa Joanna och Jolle.
Och sedan ska jag även lämna in en skiss på en tatuering som jag planerat in på min födelsedag.
Fan vad jag längtar! :) Nästa vecka kanske blir den bästa på 
fruktansvärt länge! ÅÅÅH jag hoppas verkligen de blir såhär nu :):)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0