Gravity hurts

Hallåj!
 
Idag har varit en skön men lite halvtrög dag. Gick upp vid halv 11 och åt frukost,
ut på promenad i världens absolut härligaste väder, åkte en sväng till Bengtfors,
drog i mig lite mat, sov middag (händer aaaldrig), och sedan drog jag till gymmet.
Det jag ätit idag är frukosten jag la upp, proteinshake, kycklingen,
och sedan proteinshake och lite gott efter gymmet.
Idag körde jag bröst och triceps. Dessvärre inga bilder då jag tränade själv.
Nu ska jag slänga in tandblekningen och sedan glo på Vampire Diaries.
Glömde även berätta för er att jag var i Uddevalla i Fredags och har nu äntligen
beställt tatueringstid på min födelsedag. Beställde på Punch and the pinch.
Så nu blir det att försöka dra ihop pengar för mig, har verkligen inte råd med
detta egentligen men tror denna tatueringen kommer bli helt otroligt grym.
Min födelsedags-helg är dessutom helt planerad redan och jag längtar!
 
 
Detta är min allra största inspirationsskälla. Världens snyggaste kropp enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0