Godnatt! :D

Gokväll!
Kom precis hem från matte. Vi såg på 17 again och nu är jag supertrött. Vet inte om jag ska jobba
imorgon eller inte. Hursomhelst! Idag har jag varit sååå slapp. Tvingade mig själv att sova en stund
och sover i 2,5 timmar? Fan vad trött jag blev på mig själv när jag vaknade och såg klockan.
Har gjort vardagliga saker som att plocka i ordning, handlat med mamma samt tränat vader och mage.
Magen ger jag nog nästan upp nu. Känns som det kvittar lite hur den ser ut nu över vintern.
Och så satsar jag på de mest sjuka absen till våren istället haha :P 
 
Under helgen kommer dom stänga gymmet och jag bah whaaaaaaaaaaaaaaaaaat.
Men det är bara bra för jag behöver köra mer kondition&intervaller i skogen som jag också mår
bra av. Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att det blir en myshelg.
 
Förresten så hände världen bästa sak idag som ni kommer få tal del av snart.
Kunde inte stämma in bättre just nu. Idag kommer jag faktiskt somna glad. GRYMT
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0