A little bit lost

Hej!
Inlägget om träningen publicerades nästan när jag var klar! Krånglar alltid med denna appen.. Jag körde iallafall knäböj, raka marklyft, hacklift osv. Och avslutade med stretching vilket jag är otroligt dålig på att komma ihåg att göra!

Jag måste somna nu!! Ska vara på jobbet runt 9 imorgon och öppna butiken själv. Inventera och hjälpa kunder. Ska även ta med mig datorn bort för att skriva lite. Skriva sånt som jag inte kan skriva här. Jag är väldigt lost egentligen men jag sysselsätter mig hela tiden för att slippa tänka, jag känner inte att livet tillfredsställer mig och jag har känt så alldeles för länge nu!

Saknar så förbannat till helgen till min tjej! Kan sätta allt jag har på att jag kommer må bra där nere. Och jag ska ha kul, mer kul än jag haft på länge.
Pussnatt


Kommentarer
Postat av: Joney

Biff!! Har du kik? :)

2012-09-07 @ 01:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0