22.53

 

Hej där!

Denna dagen har varit lite halvtråkig men ändå helt ok för min del. Ställde klockan väldigt tidigt men alltid när jag och pappa bestämmer något blir det ALDRIG som vi planerat haha. Vid 11.30 var jag iallfall igång på jobbet. Idag har jag tillsammans med min kusin som praktiserar hos oss meckat ihop en ny kärra. Jobbigt men jag är öppen för att lära mig nya saker. Imorn ska jag slänga ihop resten och städa. Här är det inga modejobb som gäller. Snarare skitkläder som luktar olja och smuts under naglarna. Yej! Drar iallafall förhoppningsvis mot stan imorgon efter jobbet (isånafall lägger jag träningen före jobbet imorn bitti). På Onsdag ska jag äntligen få umgås med Joanna. Förhoppningsvis fika och prata. Ja. Prata... Det skulle jag verkligen behöva, lite råd. Även om vi pratar dagligen har man alltid något att säga. 

När jag kom hem från jobbet slängde jag på mig lite mer varma kläder och drog ut för att springa uppe på Tavlan. Sprang kors och tvärs, pwakade, sprang allt jag kunde, gjorde utfall, gick lugnt, jogga igen.. Over and over again. Mjölksyra i benen att jag nästan föll det sista. Men när jag kom hem var jag totalt genomblöt så duschen satt perfekt. Citatet att "man inte tränat ordentligt mycket om man fortfarande ser söt ut efteråt" passar rätt bra in på sista bilden i collaget. Antar att jag lyckades idag haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0