HERE WE GO

 LET'S DO THIS!
 
Nu har jag haft min lilla paus denna vecka då jag slappat ordentligt. Ätit fritt och druckit minst 10 glas öl om dagen så jag är riktigt äcklad. Det är kul som fan med fest ibland men nu är jag mättad fram till min födelsedag. Möjligtvis kanske Halloween men inget mer utöver det. Tillbaka till rutinerna och jobb. Har precis pratat med mamma och det ser ut att bli endel jobb framöver + att jag har min konsert på G! Japp. Jag ska hålla i en konsert själv. Reklam och inbjudning kommer snarast upp här. Ska bli så jävla roligt. Så JA. Jag ska försöka hålla er lika motiverade som mig själv. Men för att hålla motivationen uppe räcker det inte att be någon slänga upp ett schema till dig som inte har en aning om hur din kropp fungerar (handikapp som astma, andningssvårigheter, knäproblem eller som i mitt fall sjukt jävla ont i kroppen). Det är så många fler delar som ska med!
 
• Schema
• Peppmusik
• Bra kost
• Mycket vatten
• Rimliga mål
• Ätardag/vilodag
• Bra sömn
• Avslappning
• Stretching
• Belöning
• Pepp från andra
OSV...
 
Finns vääääldigt mycket kategorier som jag också säkert glömt men här är några. Framförallt några som är viktiga för mig. Och för att börja enkelt så börjar jag med att slänga upp en lista med PEPPMUSIK redan imorn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0