23.29

Heej!
 
Vilken blandad dag.. Gick upp vid 10, åt frukost och drog sedan ut och jogga i skogen. Yrseln och
illamåendet tvinga mig att stanna upp några gånger, fan vad sur jag blir. Slutade iallafall med lite 
intervaller (körde det jag orkade). Då joggar jag oftast, sen springer upp för en brant backe och
avslutar med djupa utfall ungefär 30 m. Upprepar 3 gånger.. Kan lova att man blir jävligt trött i benen
vid de sista utfallen haha. Drog hem och fixade/donade lite. Sen har jag bara varit hos doktorn 
och solat. Även ätit en mysig middag med underbara människor! ♥ Sånt som gör livet lite viktigare.
 
Nu har är jag nästan klar. OMG! Nu är det bara lite mer än ett dygn kvar. Nannar hos Joanna imorn
och sen är det dags. Ska även planera lite angående min konsert imorgon kväll.
 
Skulle egentligen gymmat idag men eftersom jag spytt ovanligt mycket, haft otrolig yrsel, illusioner
och konstig värk (tappar saker för det värker till som fan i armar och ben) så kände jag att jag behövde
lugna mig lite. Ska dock upp tidigt och träna imorgon. Det blir lite allt möjligt.
 
 
Inspiration!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0