22.31

Hej!
Jag mår pyton vill jag börja med. Vet inte vad detta är.. Började med några tabletter igår som jag redan
slutat med. Antingen beror de på dom eller överansträngning.. Jag får lugna mig lite tror jag.
Påväg ner till Ed idag sprang jag på min vän Teuta jag inte sett på evigheter. Åååh.. Kärlek ♥
Vid 5-6 drog jag till Atlet för att kika om de fanns något att göra och såklart gjorde det de så det var
bara att ställa sig och måla. Längtar sååå tills det är klart. Motivation! Sen jag kommit hem har jag
bara tagit det lugnt och även skruvat av benen på mina sängar inför imorgon.. :)
 
Nu har jag ställt klockan på 10. Första "mötet" kl 12 och det andra kl 14:00.. Och 15:00 imorn kommer
bli bäääst! Tar tidig helg imorgon.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0