21.14

Hej!

Jag mår verkligen inte bra! Det har varit en alldeles urusel dag och jag är mer ledsen än vanligt. Känner mig ful och vill bara dra ett stort täcke över mig.
Jag har kommit fram till en sak - jag kan inte skriva till er här på bloggen att det är viktigt med vila och beröm (inom träning) om jag själv inte lever upp till det. Idag ville jag bara hem från jobbet och kände verkligen inte för att träna. Men jag stack bort ändå. Körde axel- och Bicepspass och avslutade med 20 minuter intervall på cykel samt stretching. När jag cyklade råka jag ut för något av det värsta på väldigt länge! Jag såg dubbelt, huvudet bomba, såg cykeldisplayen vart jag än tittade, allt blinkade i olika färger. Jag var nära på att svimma när jag steg av. Och självklart steg jag inte av när de inträffa utan körde på i 10 minuter till under utbrottet. Jag höll på att kissa på mig påväg in till duschen, jag snubblade runt på toaletten och frös som fan. Jag måste ge mig någon jävla gång. Min kropp och mitt psyke klarar inte mer. Det har tagit stop. Jag spydde före gymmet och jag har gråtit hela dagen och ändå tränar jag dessutom när jag inte ens är motiverad!

Jag mår inte bra. Och kan inte minnas sist jag gjorde de på riktigt. Jag hade en toppenvecka i Turkiet men jag kände mig aldrig "lycklig". Jag är ingrodd i djupa tankar och jag klarar inte av att öppna mig. Så jag pyser ut de lilla jag kan, här på bloggen.

Jag är sjuk. Och det har tagit lång tid för mig att inse det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0