19.15

Hej!
Vilken förbannat seg dag det varit idag hörrni. Jobbat några timmar och nu är jag väldigt uttråkad. Väntar
på en vän för att få prata av mig lite och fiska upp lite råd kring ilandsproblem hehe. Imorn morgon kör
vi ut lille älsklingbubblan för blästring. Min lilla pärla.. Sen ska vi måla med grundfärg till helgen.. 
Väntar på besked om en liten grej som jag vill göra/köpa och jag hoppas verkligen de blir så.
Det hade gjort denna dystra mörka och tråkiga tiden lite lättare att ta sig igenom. Det enda som väcker
min uppmärksamhet ute just nu är alla dessa träd men sinnesjukt starka gula oranga och röda färger.
 
Har inte hunnit någon större träning idag så om någon timme ska jag ut på en powerwalk och göra
något halvkul med vikterna här hemma. Sen ska jag ta mig lite te och slänga på en bra film.
Förresten så är det inte långt kvar till min födelsedag. Finns ingen som längtar som jag gör.
Förutom Joanna då haha. Kommer bli en TOPPENHELG då den redan är planerad och tatueringstid
är spikad på dagen jag fyller år. Ha en bra kväll tjaboss.
 
Resten av veckan ska jag jobba lite, på 2 möten och träna. Kanske träffa Kennet också..
Hahahhaha Joanna.....
 
 
En bild jag tog precis innan jag drog till Alanya. I fina underbara älskade ED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0