19.02

Hej!

Bilden skulle publicerats ett bra tag tillbaka. Överföringen mellan min Iphone och datorn är inte den bästa just nu så jag får lägga upp genom mobilappen först och sen lägga till texten här.. Krångligt! Men ja.. Här har ni min middag iaf. Blev väldigt klent idag. Drack en Gainomax till också då mitt protein tagit slut (måste köpa nytt!!) men ja. Jag hoppas maten imorgon blir lite mer avancerad och god. Sugen på en fet köttbete. Fast kom precis på att jag lovat min gäst som kommer imorn att vi ska dela på en päääzzza så ja. GÖTT. Jag har iallafall suttit med konsertarbetet idag i fleeera tals timmar och är på god väg nu. Blir så glad när så många vill ställa upp. 

Jag har iallafall varit ute och sprungit lite över 1 timme idag. Trots skoskav, dåliga lurar, lerigt underlag och värk som fan i höfterna så fick jag allt till lite frihetskänslor där inimellanåt. Bästa vädret att springa i är när det duggar lite. Jag känner mig befriad när dropparna slås mot min panna hahaha. Nu kommer en vännina hit för lite tjejsnack och sedan ska jag kosa ner mig. Längtar till imorn faktiskt! :) Och ännu mer till Fredag om det blir som jag vill!!!!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0