13.54

 Hej!
Mysigt väääder idag måste jag säga. Anledning-till-att-sitta-inne-väder idag! :D 
Sitter just nu i min Onepiece och är ganska så trött. Började dagen med nästan 1 timmes springande
och stretch. Efter det har jag och Joanna ätit en sen frukost och nu när hon åkt tar jag bara det lugnt.
Ska ringa runt lite idag men det tar vi sen. Har redan tränat för idag så nu har jag rätt till att slappa.
Tänkte plugga lite också. Inte alls långt kvar till körskolan vilket jag längtar väldigt mycket till.
Och självklart ska min lilla tjej med mig dit då jag ska bo på vandrarhem. Man får sån dyrbar kärlek
av djur. Inga komplikationer, frågor, omständigheter, krav, oärlighet osv. Baaaara besvarad kärlek.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0