10.51

Godmorgon på er!

Hoppas ni sovit bättre än mig inatt! Hursomhelst. Lite före 8 kom pappa in till mig imorse och fråga om jag skulle med och hämta bubblan (färdig efter blästringen!! :D) och självklart åkte jag med. Svinkallt är det ute men nu har jag iallafall joggat/sprungit klart. Hände ett riktigt obehaglig grej idag. Först stannade jag upp för jag kände jag behövde spy och då kom det blod. Äsch tänkte jag och skulle springa upp för en väldigt brant backe och svimmar/tuppar av. Hur länge jag låg där vet jag inte riktigt minns bara att allt svartna. Och jag ville såklart hem fort så ja jogga hem. Nu efteråt är jag lite skakis.

Jag har iallafall ätit nu, kolhydrater! Behöver ha i mig socker! Och är nu redan klar.. 1 timme kvar tills jag ska dra så nu ska jag vila!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3544059/images/2012/pic_508a51f8e087c3375328976f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0