10.34

Godmorgon!
Precis ätit brakfrukost med pappa.. Har försovit mig 1,5 så nu är jag väldans stressad.
Mamma och pappa är ute i affären för att sälja en fyrhjuling och när dom kommer tillbaka ska vi
lyfta ur motorn från bubblan. I veckan kommer vi troligtvis blästra den och i helgen LACKERA!
Weeeeii.. Har väntat så otroligt mycket på detta! Kommer bli så roligt när den är klar.
Igår firade jag mamma (som fyllde) med henne och mormor på Torp. God mat på Briggen, lite shopping
och när vi kom hem drog jag ett snabbt pass vader. Joscha & Kim kom och lämnade present till
min mamma HAHA. Dom är störda i huvudet och tyyydligen tycker dom om min mamma väldigt
mycket. Så dom hade köpt en prinsesstårta och 6 Heineken haha. Kvällen fortsatte med god mat.
 
Ikväll hoppas jag på en bra och lugn kväll även om jag är sjuukt trött just nu.
 
 
Kanske inte riktigt såhär trött då men HIHI.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0