Vilket jävla krångel!

HEEEEEEJ..
Om ni bara visste vad jag kämpar för att få denna blogg att överleva, haha.
Sladden mellan telefon/datorn fungerar inte på någon utav mina två datorer, blogg-appen
funkar inte eftersom internet tagit slut så går det alldeles för sakta. Så nu fick jag lägga in
på pappas dator. Slänga in dom på blogg.se i utkast, ner på min dator. Ta upp utkastet
"printa" och lägga bilderna på skrivbordet och sedan ta därifrån.. Gaaaaaaaaaah haha.
Jaja. Nu är jag äntligen här iallafall. Idag har det varit en lång dag känns det som.
Varit i Uddevalla, kollat skissen på min tattoo (ooooj, kunde absolut inte bli mer nöjd! :D)
ätit, fyllt på med 2 proteinpåsar och kört hem. Somnade nästan efter halva biten och
var tvungen att byta så jag kunde sova en stund. Väl framme vid huset var jag så otroligt
trött och opepp på att träna. Var helt inställd på att ha vilodag idag men jag stack dit ändå.
Körde axlar.. Vilket gick jättebra. Idag ökade jag från 10 kg/per hantel på hantelpress
....till 13,5!! :) Jätteroligt när det går framåt. Dock måste jag träna upp min nedre rygg eftersom 
det känns som den ska gå av då jag svankar så förbannat, varenda gång jag tränar, 
vilket i sig också gör väldigt ont förstås. Det tar vi på Fredag när det är rygg!
 
Trodde jag skulle jobba imorgon men det blir på Fredag istället så imorn ska jag....?
Packa och sånt tror jag. Skriva upp mat jag ska ha med mig m.m.
 
 
Tänkte jag skulle va ful och trycka ut magen men ser snarare ut som jag tar i så mycket
att jag spänner mig.... Snöggt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0