Ute och åkt

Hej!
Har idag hängt på julmarknad med mamma & mormor.. Därefter varit med Trude & Teuta. Alltså Teuta, har precis fått körkort.. Och hon ville att jag skulle lära henne att gasa eller ja egentligen sa hon "köra iväg fort som killar gör när dom är förbannade..."? Hahaha! Alltså hjälp va go. Och hur många vänder vi körde här utanför på min gata kommer jag inte ens ihåg. Då jag försökte förklara detta med att öka varvantalet innan man byter växel för att få högre fart.. Det tog tid, men jag tror hon fatta för hon körde som en idiot hem (överdrev nu). Haha. Goa ungjävel!

Jag längtar till imorn då vi ska gå på bio. Jag och ett gäng tjejer. Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0