Träning för tre

Hej!
Vilken bra dag det varit idag.. Imorse fick vi äntligen ihop min nya byrå som vi köpte
i veckan. Får inte plats med mina kläder på något vis och det stressar mig så otroligt..
Därefter kom ett gäng tjejer som gör mig på sååå bra humör. Glädjespridare! 
Vi delade upp oss. Jag, amanda och trude drog till gymmet och dom andra hem igen.
 
Idag hade jag alltså 2 "elever" med mig till gymmet. Vi körde biceps och lite mage.
(Körde inte seriöst igår och det hade dessutom gått över 1 dygn innan jag 
ansträngde magen igen. Gav upp efter några minuter igår och idag körde vi
betydligt seriösare!) 
 
Efter gymmet drog jag hem för att göra mig klar. Trude & jag åt nere på Dilan och sedan
drog vi upp mot bion. Twilight idag också såklart. Det var så roligt att sitta och titta på alla
andras reaktioner nu när jag redan sett den själv haha. Jag tycker verkligen om den filmen!
Efter bion har jag bara tagit det lugnt. Slängt ihop 2 världsgoda mackor jag ska ha till
lunch.. Just för att slippa göra det imorn liksom. Vad som händer imorn får vi se! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0