Tisdagen är över!

Hej på er!
Lite lite över för bloggen.. Skööööönt. Dessvärre har jag inget roligt att skriva mer än vad 
jag har gjort idag. Vaknade, åt frukost, jobbade lite, städa, plugga, handla, övningskörde,
städa, tränade, handlade, duschade och nu sitter jag här. Teuta var även med på gymmet
idag. Gick jättebra men jag är missnöjd eftersom jag har skadat mig redigt i vänsterhöften :(
Idag var det som sagt ben och lite rumpövningar. Har precis smäckt i mig min kvällsmat
och ska nu sätta mig och jobba lite till. Sedan skriva upp lite saker och börja småpacka inför
Söndag. Jaaa. Jag börjar alltid packa vääldigt tidigt men jag måste faktiskt vara redo för
Söndag, Måndag, Tisdag. Framförallt Onsdag när vi ska ut, Torsdag när jag fyller,
Fredag när vi ska ut och Lördag när det är kalas. Jag stressar upp mig i onödan jämnt..
 
 



 
Frukost, Mellanmål/Snacks, kvällsmat + proteinshake.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0