Quote

I DON'T NEED A BOY TO LOVE ME
I NEED THE GYM TO MAKE ME LOVE MYSELF 
Sofia Kylander



Kommentarer
Postat av: ..

Jag har kommenterat tidigare men vet inte om du fått det, sen glömde jag av på vilket inlägg jag skrev det ocksåså har inte varit inne och kollat om du har svarat. Men jag tänkte att jag skriver en till kommentar. Jag skulle tycka det var himla roligt om du kunde sjunga och spela in antingen
hall of fame eller
if you could see me now - med the script eller
who you are - jesseJ

Dessa låtar tycker jag himla mycket om så hade varit roligt att höra någon av dem i din versin då jag tycker du sjunger otroligt bra!

Svar: Förlåt att detta har blivit bortglömt! Har så mycket som susar fram och tillbaka i huvudet just nu att jag knappt kommer ihåg nånting.. Jag ska verkligen, verkligen försöka så fort jag tar tag i micken. Har inte riktigt haft ork eller ro i kroppen och då är inte stämbanden direkt roliga att sammarbeta med heller! :/
Jag blir väldigt väldigt glad och det ger mig pepp vilket jag behöver! :)
sofiiakylander.blogg.se

2012-11-22 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0