15.29

 
Hej!
 
Gårdagen var väl.. Ja helt ok. Började med att hänga borta på Atlet ett par timmar där det bland
annat var tävlingar och självklart vann vi tjejer! ;) Efter att ha varit där en stund drog jag ner till
Ed en sväng och sen hem för att färga håret. Kolsvart är jag nu, men praktiskt som satan så
det får vara så ett tag. Jag trivs i det om jag bara får skaffat mig löshår nu så är jag nöjd! :)
Mot kvällen kom Trude hit och vi drog sedan ut till ett hus utanför Ed med Emil och Johan.
Halvtrög fest men bättre än att sitta hemma iallafall. Kom hem hyffsat tidigt och mår inte dåligt
idag. Dessvärre blir det ingen träning då jag fortfarande har alkohol kvar i blodet - bortakastad tid
på gymmet då det inte ger någon direkt bra effekt av att träna med alkohol i kroppen. Lika bra 
att ladda om och göra extra bra ifrån sig imorn istället. Nu ska jag slänga mig in i duschen..
Sedan ner till thaien för att fira Fars dag. Ikväll kommer Trude och intar deppmodet! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0