MYSIG SÖNDAG

 ..Var det igår! Denna uppdatering suger men precis allting krånglar. Bättre sent än aldrig.
Igår gick jag upp runt halv 11, satt och jobbade lite. Ungefär vid 3 drog vi och åt för att få
ett litet avbrott och det var sååå gott som vanligt. Jag älskar Dilan! ♥ Haha.
Sedan var det möte i 3 timmar och jag avvek lite före. Precis före 8 hämtade Alex upp 
mig och vi åkte upp till hans föräldrar för att äta kladdkakan jag hade gjort och se på 
Solsidan.. Mådde bra igårkväll. Men senare mot kvällen var det dags att återgå till rutinerna
så jag åkte hem och la mig men somnade inte förrän efter 3 i vilket fall.. 
 
Nej jag är inte tillsammans med Alex. Veeerkligen inte. Vi är väldigt bra vänner så nu behöver
inte folk grubbla och kommentera något mer om det. Vissa kan behärska sig =)
Jag klarar mig bra som singel. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0