Lördag morgon

Gårdagens pass 
Vi började med en rejäl uppvärmning. Jag körde 23 min på crosstrainer
medans Trude körde ungefär 9-11? min intervall på cykeln
Sedan bytte vi.. Hon körde ungefär lika länge igen och jag körde 30 min ungefär.
(Nej, jag vill inte påpeka att jag är bättre. De är typ första veckan för henne
och hon är rökare så jag tyckte hon gjorde väldigt bra ifrån sig ändå! :)
 
 
Efteråt körde vi vader. Trude körde stående vadpress medan jag körde sittande.
(Höll för de lilla jag har kvar för att slippa en jävla massa tjat för att jag inte
hade någon sportbh tvättad, folk har ju alltid något att påpeka tyvärr)
 
 
 
 
Körde sedan stående vadpress då jag bara står på en pall och håller på en stång löst
mest för att stärka balansen. Och ja, det är jobbigt om man går djupt och fokuserar 
endast på vaderna och får bra kontakt. Brukar köra denna övning som uppvärmning.
 
Jag körde lite mage.. Fan va tråkigt det är, haha!
Och vi stretchade såklart också..
 
Vet en jättebra vadstretch som tar som fan och som dom flesta jag visat vägrat göra haha.
Får försöka be någon ta kort imorgon. Trodde jag hade någon bild men det hade jag inte!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut mer Bilder på övningarna du gör :)

Svar: Det kan jag! :)
sofiiakylander.blogg.se

2012-11-19 @ 17:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0