Jävla bloggjävelsappjävel

Bloggappen? Haha. Fan va grinig jag blir.. :( Skitsamma.
Idag körde jag iallafall Triceps, Bröst och underarmar.. Inte så jättelyckat till en början
men underarmarna lyckas jag veeerkligen få kontakt med. Känns som jag får förstoppning
i armarna efteråt haha. Jag vill verkligen börja träna mer seriöst. Men behöver också då
någon som hjälper mig med tyngre vikter. Känner att jag både kan och vill så otroligt 
mycket mer. Hursomhaver. Ikväll har jag hängt med en vän som både jag och Baileys
saknat. Nu måste vi sova eftersom jag ska iväg och söka jobb imorgon i en träningsbutik.
Ååh. Det hade varit så förbaskat roligt! Hoppas ni överlevde veckans värsta dag.
 
 
Körde en jävligt töntig spänningspose.. 

 
Gillar hur taggad Andreas ser ut på sitt kommande lyft där bak.... Haha
Jag kör underarmar på denna. Är inte uppe och leker på bänkarna just for fun ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0