Ett stressigt inlägg

Hej!
Jag önskade jag hade mer tid att skriva här men jag har SÅÅÅ himla mycket i huvudet just nu!
Försöker få ihop allting men det stressar mig bara av att tänka på allt. Har iallafall ställt klockan
tidigt för att gå upp och jobba hela dagen imorgon. Blir avbrott vid 2 för träning med en vän!
På Tisdag ska jag iväg och likaså Onsdag och måste då jobba och träna på kvällen.
På torsdag måste jag fixa med bokning, lämna in papper, arbetsförmedlingen osv osv.
På Fredag ska jag samla alla sista krafter och jobba järnet! In och ut med allt då.
På Lördag måste jag förbereda alla grejer som kattbur, matlådor, packning, pluggmaterial osv.
För på Söndag åker jag till intenstivkursen, äntligen, dock uppe i all annan stress!
Men jag ska försöka släppa allt runtomkring. På Onsdag kväll åker jag hem och raka vägen till
stan med några vänner för att fira in min födelsedag efter 12. Tatueringstid på Torsdag.
Iväg till en större stad för utgång på Fredagen, kalas på Lördagen och tillbaka till intensiven
på Söndagen därpå.. Ja! Nu vet ni. Stress i mängder.
 
Jag ska försöka dela med mig av mina träningsupplägg osv men det tar tid och är
otroligt omständigt eftersom appen krånglar måste jag först lägga in bilder osv.
 
 
Och vet ni vad? HANNA kommer också. Gaaaah! Kommer bli bästa födelsedagen nånsin!
 

Kommentarer
Postat av: hanna

gulaste tänderna någonsin hahaha, men ska bli så skönt att komma upp till dig min älskling <33

Svar: Sluuuta. Blev bara något fel med kameran älskling. PUSS <33
sofiiakylander.blogg.se

2012-11-26 @ 00:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0