Dags att sova

Det blev såklart ingen träning då jag känner mig mycket sämre. Fan, får inte bli sjuk igen!
Och istället för att kanske vara sjuk 1 vecka så valde jag att avstå träning idag för högre risker.
Ska försöka mig på de imorn om jag känner mig relativt pigg efter jobbet. Jobb mellan 10-5 imorgon.
Sedan funderar jag på att sticka iväg till mormor & morfar imorn kväll? Jag skulle åkt dit för längesen!
Sålänge får ni några fåtal bilder från Turkiet. Min hårddisk kommer jag inte åt, vilket suger då jag har
precis alla bilder från min Mac på den. Och jag tycker det är så roligt att gå  tillbaka exakt 1 år.
Alltså då till November förra året. För att se hur allt såg ut då och vad som är annorlunda idag!
Nu ska jag gå och lägga mig.. Gonatt! :)
 
Och ungefär såhär sliten är jag just nu. Mjauuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0