Dags att somna

Hej på er!

Dagen har varit väldigt lååång då jag för en gångs skull gick upp tidigt. 
Ja, jag skulle gjort det varje dag om jag inte somna efter 3-4 varje natt! Gick iallafall
upp för att greja med Bubblan tillsammans med bror och pappa. Vi höll på några timmar
efter lunch sen fick det räcka för idag. Jag har slipat med sandpapper idag och har nog gjort mig
av med två lager på mina egna naglar. Ajaajaj, nu kommer inte Natha vara glad nästa
gång hon behöver fixa dom haha. Men det är värt det ;) Drog iallafall därefter ner till
Ed med mamma, handlade och hämtade ut mina nya boots. Bilden ovanför!
Drog till gymmet för att köra axlar tillsammans med Trude och snabbt hem för dusch
för att sedan bege mig till bion med en killkompis! Och vi såg såklart Breaking Dawn 2
Och JÄVLAR.. Vad bra den va! Jag grät min skvätt nu efteråt när jag kom hem haha.
Mycket sevärd. Dessvärre tråkigt att de är den sista. Jag brukar ju alltid önska mig
en ny film varje år i julklapp då dom haft premiär i november varje år. 

Nu ligger jag iallafall i sängen med en katt på mitt bröst, ser ungefär halva dataskärmen!
Hittade ytterliggare snygga boots och funderar på att skicka efter dom också. Förstår
inte varför jag alltid ska ha så otroligt bråttom med att beställa. Hittar alltid bättre :/
Skitsam! Nu måste jag iallafall försöka sova då jag ska upp halv 6 med pappa.
Gonatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0