Ben/framsida lår

 
Hej på er!
Ikväll körde jag 50 min kondition/intervall på crosstrainer/cykel.
Efter det värmde jag upp benen i 10-15 min.
Fortsatte med Knäböj 5x4 30 kg
Ökade med 4x5 40 kg
Ökade ytterliggare 5x2 50 kg
Och med hjälp av anders körde jag sista 55 kg 4 gånger.
Alltså 5/6 mer än mig egna vikt, sen börja benen svaja.

Gick vidare till Benspark i maskin för att fokusera mer på framsida lår
Minns inte alls vad jag körde här tyvärr.
 
Benpress 80 kg 5 ggr. (utan stång/släden alltså)
Ökade till 100 kg och körde de 2/3?x4/5
 
Utfall med 20 kg hantel (10 på varje)
Hyfsat djupa, håller kvar 2 sek längst ner och gungar lätt för att hitta balans
6x4
 
Avslutade med lite kroppsövningar på mattan och stretchade en stund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0