15.33

 
Idaaaag är en funderardag. Oj, vad jag är känslig när jag lyssnar på vissa låtar. Råkade även
snubbla över min hårddisk där jag lagt över alla bilder från flera år tillbaka. Ja, det känns med andra
ord. Idag gillar jag inte att vara själv. Skulle heller inte vilja vara med någon för att få sällskap
och närhet. Nejnej, att vara med någon man älskar mer än allt annat och bara... vara, skulle vara
svårt att slå idag. Jag vet inte om det beror på vintern och att man då automatiskt blir en...
mysigare? människa.. Eller något. Jag saknar mycket idag bara. Hur oacceptabelt det må vara.
 
Det är ju så. Vissa dagar är värre än andra.
Idag är en sådan dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0