12.22

Hej!

Jag är på jobbet och agerar städerska. Imorgon slipper jag äntligen de och kommer jobba hemma vid datorn hela dagen. Jag tror min lilla älskling kommer gilla att jag är hemma :). Nu är det snart dags för lunch men först måste jag torka tårarna och snyta mig haha. Lyssnar på musik som vanligt... Och ja, gråter.

Nu lyssnar jag på Magnus uggla - jag och min far. Gaaaaaah! Så otroligt fin. Så bara för det tycker jag ni ska lyssna på den och tänka på hur mycket er pappa betyder. Det är ju trots allt farsdag på söndag! :)

Ha en bra dag. Jag klarar mig. Även om de är jobbigt att vakna upp ensam ibland så har jag förstått att det är bättre att vänta på någon bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0