00.06

HEJ IGEN.
 
Gaaaah! Avskyr när detta händer. När man skriver ett ovanligt långt inlägg och det bara skiter ner sig
och försvinner. Fan.. Jaja jag får väl ta om det i korta rader då! För att summera min helg har den varit
bra. Jag har tagit det lugnt denna helg också med bra sällskap. Trots att Baileys skitit ner mitt ena täcke
och jag mått mer illa än någonsin på grund av all skit jag verkligen bokstavligt talat vräkt mig i, så har
det varit en helt OK helg! För att lägga upp lite planer för veckan kommer jag åka till Ua imorgon bitti
för ett läkarbesök som jag hoppas ska hjälpa mig lite mer denna gång. Detta har jag skrivit om i ett
annat inlägg, va? Jag ska iallafall gymma imorn. Åh, vad jag har längtat efter just denna MÅNDAG.
Ska bli så gryyymt på vårt nya fina gym. Motivationen flödar, hoppas jag. 
 
Ikväll har jag agerat kock! Jag har bestämt mig för att göra matlådor på veckorna för att få lite mer
struktur och ordning på mig själv. Nej, jag ska inte jobba mer än på Fredag men eftersom jag 
slarvar så förbannat med maten och inte orkar laga något på dagarna då jag strosar runt här ensam
 så har jag bestämt mig för att testa matlådor. Lätt och enkelt liksom. Idag har jag hunnit tillaga:
Lunch till imorgon, mellanmål, Middag, återhämtning/mellanmål, samt lite mellanmål och Lunch till Tis.
Imorgon efter jag kommit hem ska jag skriva ett CV som jag ska dela ut lite överallt på Tisdag.
Och sedan ska jag även fota och lägga upp på "Köp och sälj" som jag först störde mig på.
Men insåg sedan att de stämmer, folk köper faktiskt andras skit haha! Så jag kan kanske 
få en liten slant för saker jag i annat fall hade tänkt kasta åt skogarna. På Tisdag ska jag med
min pappa ut på skador och sedan har jag inte mycket mer planerat än att jag troligtvis ska sätta
in keratinhår och åka till mormor och morfar. Det behöver jag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0