Workout från Wormland

Godmorgon på er!
Jävligt jobbig och konstigt sätt att vakna upp på men nu mår jag bättre och sitter uppe i köket
för att avnjuta min försenade frukost. Hade egentligen tänkt ställt klockan för att äta tidigare
för att då också hinna med att äta oftare. Men jävlar, vad trött jag var och är! Nu när jag är uppe ska
jag iallafall börja plugga. Nöta igenom FAS F och sluttestet eftersom de är de 2 jag har kvar!
Jag måste fan klara detta. Ja vill ju detta mer än något annat just nu. 
Idag längtar jag till massa saker. Saker som körkortet, julen, mellandagsrean, hela januari (!)
tatueringen osv. Måste bara lära mig att försöka ta in vissa stunder istället för att hela tiden
bara blicka någon månad framåt. Det man gör idag (kanske inte exakt idag....) är det som blir minnen.
Jävla tjöt. Ha en bra dag! Jag gjorde bra ifrån mig på gymmet igår eftersom jag redan idag känner
träningsvärk som jag brukar känna andra eller tredje dagen! Yej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0