Want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Hej vänner!
Hade inte min app varit knäpp och likaså kopplingen mellan mobilen
och datorn så hade de ramlat in några lite roligare bilder här..

Jag hade iallafall en jättebra kväll på hotellet igår med sköna kompisar!
Jag känner mig så hemma här och alla är så snälla.
Ibland undrar man vad man gjort för bra, för att förtjäna allas underbara bemötanden!
Jag slängde mig iallafall i duschen mitt i natten och städade rummet som vanligt
när jag kommer hem och riskerar att bli lite bakis. Skulle skrika av panik att vakna
upp sminkad och påklädd som jag somna och dessutom i ett stökigt rum. Så jag mådde bra imorse hihi.

Åkt till näl idag med pappa för att hämta hem en familjemedlem som legat på drop..
Ska också träna imorgon äntligen. Jobba på fredag och sen blir det bara slapp hela helgen.

Gonatt med er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0