Världens mest konstiga varelse

Ibland undrar jag om det är en hund jag fått hem? Hon är helt jävla knäpp i huvudet och all som
träffar henne förvånas över hur hon är. Inte riktigt som alla andra katter. Ok, att hon är kattunge och full
av energi. Men en katt ska väl inte MORRA som en hund när hon ser sig själv i spegeln? Och springa
attack mot den? En katt gör väl inte apport, som hundar? Baileys hämtar tofsar, jag kastar, hon hämtar.
Nyss hoppa hon upp i sängen med en lång bit blomma och när ja kasta iväg den kom hon
tillbaka med den. Hon går ofta på bakbenen och är allmänt knäpp i huvudet. Hjälp hahaha.
Hon älskar att sitta på axlarna och gärna på huvudet om man har en huvudbonad. 
Hon pussas heeeeela tiden och är jag ledsen slickar hon bort mina tårar i ögonvrån.
Hon är rättså charmig ändå! =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0