Underbara vänner!

Onsdag:
Skulle efter en lång och slitsam dag på körskolan äntligen åka hem och börja tagga helgen.
Så tappar jag min mobil.... Var så jävla ledsen och förbannad att jag inte ville göra någonting.
Men jag åkte hem till Ed och sedan vidare till Uddevalla. Där jag landade på en förfest
med härliga personer och drog till Mortens.. Mja, det var fan inte roligt. Jag gäspade hela
kvällen. Men sällskapet gjorde det helt klart värt ändå! Sov riktigt kasst mellan Ons-Tors
Drack/åt ingenting och kl 12:00 på Torsdag var det dags för mig att tatuera mig. Smärtgränsen
var ganska så hög skulle jag nog vilja säga. 2 timmar i sträck låg jag där och grimarserade.
Åkte hem och firade min födelsedag hemma och hos min andra familj. På Fredag morgon sov
jag ut och sedan gjorde jag mig klar hela förmiddagen för Karlstad. Vid 6 drog jag och Joanna
iväg och var i Karlstad lite efter 8-9? Drack lite hemma hos hennes morbror och sedan drog
vi ut. Riktigt roligt var det. Och så otroligt skönt att faktiskt inte känna en människa. Vi
dansade tills stängning och stod sist i kön ut när vi skulle åka hem. Igår morse försov vi oss
och därav kastade på oss kläderna, åt frukost och kastade oss i bilen. Mitt i stressen
körde världens omväg och var nära på att köra ner i diket. Eller ja, vi åkte väl ner bara att
vi hade en jävla tur att ta oss upp igen. När vi kom hem stod HANNA <3 på mitt rum och
väntade med en kram och present. Jag fick massa trosor från Victoria Secret och från
Joanna fick jag världens finaste armband och glans, samt självklart bjuden på drink ute.
Tack mina underbara vänner <3 Vi hjälpte mamma som var världens bästa och fixade hela
kalaset och allt själv när jag inte hann hem. Vid halv 6 kom gästerna och senare mot kvällen
bestämde jag och Hanna oss för att dra lifta med Joanna till Uddevalla. Upp till en lägenhet,
gjorde oss klara och sedan hängde vi på Harrys hela kvällen där vi också dansade till straxt
före stängning. Sov hos hennes killkompis och idag har jag bara träffat en.. vän. Och åkt
bussen hem till Ed. Stressat ihop med alla matlådor och nu sitter jag äntligen här, i strömstad!
 
SÅ JA.. En fruktansvärt bra helg och jag är numera 18 och nytatuerad, full med planer! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0