Söndag

Hej!
Jättemysigt med julbord och bara för att jag kan, beställde jag en öl haha. Så ja. Nu blir det
ingen träning idag. Ska köpa mer chips och choklad och sen råplugga några timmar. Men först
måste jag sova eftersom jag sov så lite inatt. Men det var det värt!!! =) Imorgon ska jag upp kl 5
och sedan bär det vidare till Halkan i Norge. Fan, jag vill ha detta överstökat nu. 
Ska öppna min första pärm och sätta in vuxenpapper så som min första kommande räkning
och papprena på bilen. OOOM jag känner mig stor? Haha nej, men jag får fan sluta va slarvig nu.
Hoppas ni får en fortsatt bra Söndag. På tors får jag min mobil, då blir denna blogg roligare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0