Skitmåndag!

Hej igen.
Vilken skitdag. Allt krånglar, jag gick helt fel väg hem som resulterade i världens omväg. 
Blev uttittad på Coop när jag glömde koden till mammas Konsumkort och halkade och slog
i höften jag redan haltar pga i trappan påväg upp till lägenheten. Bläää.. Jag vill ha någon
som kan pyssla om mig nu. Meeen.. Jag blev iallafall bemött på världens bästa sätt av min
lilla dotter när jag äntligen kommit fram till lägenheten. Hon kelas fortfarande uppe i ansiktet och
pussas överallt. Hon är så mycket mer än en katt min älskade Baileys.. =) Ibland hade det bara
känts skönt att ha någon som faktiskt svarar när man talar till dom. Haha. Jag saknar mamma
som fan och vill bara hem idag.. Polisstationen hade stängt 40 min före jag hann fram så jag 
måste försöka igen imorgon att gå in där för att se om dom fått in min telefon, annars får jag 
beställa en ny. Nu ska jag sova 1 timme. Är så omotiverad och trött att ingenting fungerar.
 
Jag har iallafall precis ätit min middag som bestod av Kokt kyckling med wok. Men inget i woken
förutom moroten och broccolin var god så ja.. Maten blev ganska enformig men väldigt god.
Skulle egentligen haft ris till men orkade inte masa med det. Mamma hade gjort en sjukt stor
gryta fylld med kyckling så ja, proteinintag! =) Till kycklingen åt jag 2 knäcke med 1 burk
makrill. Gassssh vad gott det är. Skulle kunna äta det jämnt! 
Jag har alltså hittills idag fått i mig 300 g kvarg, väldigt mycket kyckling, lite morötter,
broccoli, en stor portion proteinpulver, mandlar och en burk makrill.
Skulle behöva äta såhär varje dag som hjälp för träningen men ja..
Det är ju snart jul och allt. Ska försöka skärpa mig denna vecka iallafall.
Nu skriver jag onödig ointressant skit. Skitdag.
 
 
Japp hon pussas........ Haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0