Proteinglass och framtidsplaner

Och här sitter jag och väntar på att min proteinglass ska bli klar i frysen så jag kan sätta
mig ner i lugn och ro för att se på slutfilmen av Prison Break som det var ett tag sedan jag grät till.
Jag fick även en fråga om Vad jag ska göra efter Nyår, om jag ska jobba eller något sånt.
Och vill ni veta vad jag ska göra? Jag ska fixa mitt körkort på Onsdag denna kommande vecka (!!)
göra klar min bil som jag drömt om i 3 år, träna bättre än någonsin, men framförallt ska jag i år....
Göra det jag är född till att göra. Sjunga. Musik. Förutom att jag kommer jobba 6-12 timmar i
veckan i affären kommer jag jobba MED MIG SJÄLV och MIN FRAMTID. Jag kommer verkligen
sitta ner, flera timmar om dagen och bara BILDA. För det är det jag vill göra. Bilda musik..
Så ja. Jag ser fram emot de kommande året! En dag sitter jag och publicerar lika bra musik 
som jag just i denna skrivandes stund sitter och gråter till. Musik är allt 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0