Presenter

 
Denna bok fick jag av Anders & Marika och jag blev såå glad. Så underbara! :)
 
 
Smycken och smink av mor
 
 
Leksaker till min dotter ;) Som hon är helt galen i. Fick även ljus från IKEA. Sminkljus! :D:D
Har ju trots allt fått bilen som tidigt 18 års present och körkortet kommer ju snart.. :)
 
 
 
 
 
Och sista. BÄSTA presenten. Jag grääät verkligen av lycka. Tjatat om dessa penslar såå länge.
Och var så ledsen igår så kommer Alex med en present sent på kvällen och så är de DESSA!
Åååh, lyckan är obeskrivlig. Efter jag duschat ska jag testa dom! Yeeeeeeej!!
(Nej vi är absolut inte tillsammans, han är bara min bästa kompis) Som skämmer bort mig
med saker jag inte förtjänar, iallafall inte såhär dyra och fina grejer. Woooohooo :D:D
 
http://nyheter24.se/modette/lindahallberg/2012/09/20/nya-eko-penslar/
Tryck på länken för att se vad Linda Hallberg, min största inspirationskälla och Sveriges
lätt bästa Makeup artist har skrivit om just dessa penslar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0