Ökning!!

Jag är hemma från gymmet efter denna veckans andra axelpass. Det är den enda muskelgrupp
jag kör två gånger då det är den jag verkligen vill öka väldigt mycket. Mage skulle jag kört igår
men jag haaatar att köra mage och det blir aldrig av. Skitsamma. 
 
Började med:
Uppvärmning
Hantellyft åt sidan 4x6 6 kg/vardera
Armhävningar 15 st
Axelpress (fast ända ihop när jag kommer upp)
6 st på 10 kg x2 och 6 st på 13,5 kg x3.. (JAG KLARADE DET GALANT SJÄLV IDAG!)
Armhävningar 15 st
Militärpress 10 kg (bortsett från stångens vikt) 4x6
Armhävningar 10 st
 
Bra och intensivt pass. Jag är nöjd som fan att jag ökat 3,5 kg på axelpressen
på bara några dagar. Det är mycket roligare när det går såhär! :) NU: PACKA!
 
Såhär glad är jag nu ungefär..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0