Måndag

Gymmet är avklarat för idag och jag är förvånad att jag pallade mig dit. Måste berott på att mamma
och pappa ändå skulle bort. Det blir så mycket roligare när vi tränar hela familjen. + att jag kan få hjälp
av pappa vilket är den bästa. Idag körde jag bröst och Triceps. Ikväll ska jag lägga ett nytt schema 
och kanske testa köra 1 vecka lätt och 1 vecka tungt. Som mamma körde när hon var yngre!
Jag måste slå mamma.. Den dagen är jag nöjd! Hon tränade på 80 kg knäböj vilket kommer ta lång
tid för mig. 60 kg i Lördags och om jag har tur kanske jag klarar 10 st på 70 kg bra och riktigt 
i sommar. Det tar tid.. Men det är en pågående process som bara gör att man vill öka mer och mer.
Nu ska jag ta kvällen! Inget jävla plugg idag. Huvudet hänger verkligen inte med!
Riktigt bra matdag har jag haft också och fått i mig mycket och bra mat med mycket protein!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0