Jävligt trött

Hej på er!
Jag sitter och pluggar för fullt. Så fort jag kommer till lägenheten ska jag baskemej sova.
Är så fruktansvärt trött och huvudet vill inte alls sammarbeta. Sitter iallafall och tuggar på lite
mellanmål. En ganska stor portion protein och sötmandlar för att stilla sötsuget.......
Började ladda ner The Vow igår för att kunna se idag.. Men den avbröt på typ 70% för att jag 
och pappa var tvugna att åka. Lagom najs, har bara ett litet stick med mig och kommer därför
inte kunna se filmen.. Fan. Efter jag slutat ska jag gå till polisen för att se om de fått in min 
mobil. Annars ska jag sjutton beställa en ny. Men helst vill jag ha min.. 
 
Ha en bra Måndag!
 
å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0