Gammalt skräp

Godnatt och Gokväll!
Jag har suttit i flera timmar och kollat igenom hårddisken. Älskar att kolla gamla bilder. Bilder
från 2009 fanns också med haha. Imorgon ska jag försöka sätta mig ner och rensa allt onödigt.
Nu måste jag iallafall sova. Är sviiintrött och har haft en go kväll hemma med mamma vid TV:n.
Här får ni bilder från mina senaste två nyår. Hoppas detta år bli....bra.
Jag avskyr nyår då det bara varit misslyckat på något sätt varje gång. Hoppas det
finns någon/något som kan få mig att ändra på den åsikt i år. Det är ju trots allt en stor dag!
 
 
 
2010/2011 Var den absolut värsta dag i mitt liv. 
 
 
2011/2012 spenderas lite lugnare.
Detta året hoppas jag som sagt blir en toppenkväll med mina vänner! =)
 
 
Såhääääääär glad hade jag blivit då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0